En oväntad resa

Igår såg jag äntligen Hobbit- en oväntad resa...ÅH VAD BRA DEN VA ASSÅ! Fullkomligt älskar såna filmer, kan sitta och se sagan om ringen filmerna i timmar, riktigt kul att de ska göra 3 filmer av the hobbit! 3 timmar lång var den men otroligt nog kändes den ändå inte långtråkig på ett enda ställe. Det kallar jag skicklig ressigör(Peter Jackson)! Det enda tråkiga var väl att man inte fick se så mycket utav Elijah Wood och hans fina blå ögon, men de här filmerna är ju trots allt om det som hände innan Sam och Frodo kastade ringen i lavan. Om du inte redan sett den, se den eller se den igen!  Sen tror jag också att man måste vara ett fan eller ialafall sett de tidigare filmerna för att förstå sig på handlingen och uppskatta filmen. Fast filmen är ju faktiskt värd att se bara för dess enormt vackra miljöer och omgivningar, skulle inte vara helt fel att åka till Nya Zeland nån gång i livet. 
 
 
Sedan var det ju trevligt att få träffa Smeagol/Gollum, lika söt och trevlig som vanligt! 
 
Ps. det kommer fler önskerubriks-inlägg men jag väljer att sprida ut dem lite, men kommentera på det är bara roligt! D.s
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback