JULLOV

Nu är det äntligen äntligen lov, så obeskrivligt skönt! I morse hade vi på skolan värsta mysiga julavslutningen med glögg och pepparkakor och sedan dök de upp två tomtar...vi hade alla nämligen köpt paket till varandra fast ingen visste från vem det var, så det var ju skoj! Så därför samlades vi alla i soffrummet framför julgranen och så delade tomtarna ut paketen en efter en, jag fick ett jättesött halsband, TACK du anonyma elev!;) <3
 
När jag kom hem gick jag och pappa ut i djupsnön och fixade en jättegran, första julen i nya huset så då valde vi en 3,5 meters, bara liiiite tungt att bära sisådär 1 km i 1 meters snö...men skönt sen att komma in och se på julfilm:)
 
 
Nu sitter jag här i soffan med en kopp varmchoklad...
 
I helgen kommer kusinera och faster från stockholm, längtar:)
 
Kram!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback