Vintriga foton

Slutade 9.30 idag, en av alla fördelar med att gå i ettan på Mikael elias;) När jag kom hem red jag ut på ena pollen och mamma på den andra, vi trotsade kylan och red ut på en långsväng! Tolkade också efter Kevin men eftersom han var så pigg så blev det mest bockprång och i 1000 km/timmen tempo...
 
Nu har vi nyss satt in sista plåten med lussebullar i ugnen och jag är glad för att jag hittat typ världenbästa jullista på spotify som går på repeat här hemma,i lurarna och i stallet! Julmusik är bara bästa tipset för att komma i julstämmning helt klart.
 
Bild från januari i år.
 
Klockan åtta ska jag till stallet för genrep av Lucia showen, 15-16 december...boka in ett av de datumen vetja!
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback