Om fem timmar går tåget

Snart så! Om mindre än fem timmar så börjar resan och efter 11 imorgon bitti befinner jag mig i Cambridge:) Taggar för en underbar vecka!! Har panik packat lite nu sista timmen, alltid sista minuten...men nu står väskan där på hallgolvet och bara väntar på att checkas in på arlanda! 

bild: weheartit.com
 
Nu ska vi fira mammas födelsedag med go middag och efterätt!:) 
 
Får se om jag bloggar något jag är i cambridge, vi får väl se hur mycket tid jag får över;) Det kommer va en minst sagt hektisk vecka med massa roligt...berättar om det när jag är tillbaka.
 
Föresten vad roligt att statistiken ökat, en och anna kommentar har också trillat in, jätteroligt tycker jag, fortsätt gärna så!:)
 
Tills dess vi hörs igen,  ha de grymt bra!


IIIHHHH NU TAGGAR VI!! :D

Svar: JAAA!!;D
Manda

2012-11-03 // 19:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback