Rosa fluff

Gud vad allting känns enklare när man slutar kl.11 från skolan, att stiga upp med ett leende på läpparna och bara känna sig så där allmänt glad, lite lycklig. Sätta på sig hörlpluggarna och vakna till sin favorit låt. Då är morgonen som bäst!  Dagen till ära har jag klätt mig i rosa tröja från topshop, färgat topparna och lite slingor i håret rosa(mascara till håret).
 
Nu har jag tyska lektion, sedan samhälls och efter det är jag ledig resten av dagen. Farmor kommer lite senare, mys. Ska också rida ut på mina två vackra pollar, hm visste ni föresten att jag har en hästblogg, Inte? Kika in om ni har lust: http://teamshowjump.blogspot.se/ .
 
2012-09-12 07.26.49.jpg2012-09-12 07.27.38.jpg
 
Peace!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback