Var dig själv alla andra är upptagna

 
Ojdå, glömt att presentera mig själv...Amanda heter då jag. Har inget speciellt smeknamn, folk har så dålig fantasi nuförtiden så jag fick ta och hitta på ett eget, därav bloggnamnet! Var jag bor? I staden Örnsköldsvik, föredetta Sundsvallsbo och föredettaföredetta München bo. Jag antar att det är nu det är meningen att jag ska berätta för er om vad jag har för hobbys och vad jag gillar att göra på fritiden men nej vad tråkigt det skippar vi.
Som person är jag nog en liten filosof, haha. Tänker hela tiden på framtiden, livet och dess mening.
I framtiden vill jag göra rätt mycket, vet ärligt talat om ett människoliv kommer räcka till, skulle behövt minst 3. Får väl satsa på att bli vampyr då. Fast nej vid närmare åtanke så funkar inte det heller, alldrig mer va solbränd, det som är så snyggt!(Men DÖ lät ju som värsta fjortisen) Nämen seriöst nu va, skulle inte palla att vara så glittrig hela tiden, liksom tänk vad jobbigt för alla er att bli bländade när jag är på stan och spatserar. Varenda människa skulle ju bli tvungen att köpa solglasögon, dyrt de. Raybans ska det va! 
Nog pratat om mina vampyr fantasier. 
 
Jag har ett stort hjärta för mode, styling och kläder. Fast mest kär är jag nog i själva konsten i modet. Vissa fotografier kan ju få en att tuppa av. Hjärtat stannar, ba sådär. 
Sedan så är jag typ AH MAH GHAAD obsessed with PRETTY LITTLE LIARS. Älskar't! För som inte vet(skämmes!) så är det världensbästa tv-serie. Dö eller se den.
 
 
Mitt sjärntecken är stenbocken och jag är sexton år gamal. Har precis börjat ettan på gymnasiet(ja inte fan i grundskolan, haha). Nämen, där går jag Samhälls på bästa skolan i stan; Mikael elias. Schemat klagar jag ej på!
 
Annars så är jag vegetarian och bryr mig mycket om djur, HATARHATARHATAR djurplågeri. FYFAN. 
 
Gölli gull bild varning.

Gillar också att skriva och vill gärna ge ut en bok en vacker dag.

HEj svejs leverpastej(ush vad det lät äckligt) kan man inte säga typ...hallon istället, vi kör på det!
 
Hej svejs Hallon!
xoxo / Manda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback