Brist på internet

Hejsan! 
 
Kan tyvärr inte uppdatera med några bilder från varken datorn eller mobiltelefonen då internet inte har fungerat sedan igår kväll, bara på pappas dator som jag lånar en liten snabbis just nu...men så fort internet fungerar igen så gör jag ett inlägg med bilder ifrån fotograferigen del 2!
 
Idag har jag och resten av familjen åkt skridskor till gullvik, har nästan blivit standard nu på lovet, så himla skönt! 
 
Annars har jag så klart tillbringat mycket tid i stallet och ridit och det har även blivit mycket simpsons tittande, hehe beroende.. 
 
4 dagar kvar tills vi åker, sjukt galet.
 
Tumblr_mktxl13cbh1rhwjz0o1_500_large
 
Douceur | 500 photos ******* | 301 photos
Fashion Crew Hey You! Get off of my Cloud!
 
Om ni har lust kan ni ju klicka in på min tumblr...
http://addictedbyfashion.tumblr.com/
 eller min fashiolista...
http://www.fashiolista.com/style/Mandas_style/
 
Åsså kan ni kolla in dessa två sjukt coola visningar för Chanel och Vuitton...
 
 
 
Känner att det blev ett lite blandat inlägg.. jao
 
Kram,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback