En vecka kvar tills London!

 
Nu är det en vecka tills vi sitter på planet på väg till London och jag längtar så!
 
Nu när hotellet också är bokat så har jag kollat in området lite med hjälp av google streetview och det visar sig att det ligger på gångavstånd till Portobello Market som är typ världens kändaste gata för secondhand och vintage kläder...YAY! 
 
 
 
 
Dessutom tar det bara ca. 15 min med tunnelbanan till Oxfordstreet som är Europas största shoppinggata...YAY igen! :-)
 
 
 
 
 
 
 
Hotellet vi ska bo på...
 
 
 
Där finalen hålls..
 
 
Vad tycker ni om nya headern btw?
 


Åh, så avis på dig så det är galet!
DU får shoppa lite åt mig också medans du är borta!
glöm inte primark, hihi!
As snygg header!

Svar: Hihi, ja det får jag göra! Problemet är bara hur jag ska få med mig allt hem...;) Självklart inte! ;) Tack!
Manda

2013-04-02 // 21:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback