London: Dag 2

På torsdagen skulle det igentligen inte vara något speciellt men de satte in en xtra mingel kväll där alla designers och modeller var inbjudna, på dagen gick vi på Oxford street och regentstreet och shoppade...blev en del kassar! Primark var sjukt billigt och hade fina t-shirtar med tryck och jag var även in på Holister(höll på att på vilse i den enorma butiken) där jag köpte en tröja, collaste affären helt klart! Köpte även ett par skor som jag skulle ha på kvällen. Efter det gick vi på chinatown(som är som ett kvarter nära oxfordstreet där alla skyltar är på kinesiska och det endast finns kinesiska restuaranger, där åt vi en god buffe.
 


 
 
Var även inne på Victoria Secret och införskaffade en parfym som lyktade galet gott, den lila flaskan!
 
 
 
 
 
 
Gud som jag och pappa stressade på vägen dit för att inte komma försent oxå fassnade vi i en hiss på väg ner i tunnelbanan..."Okey now I'm scared!" Sa en kille i hissen och jag tröck på alarm knappen där de sa att vi inte skulle få panik och att hjälp var på väg...hehe. Efter  ca. fem minuter sattes hissen igång igen som tur var;) Iaf när vi kom fram till Ruby Blue som stället hette så stod det två vakter utanför porten som ville se mitt id-kort och frågade om jag var över 18? Nej jag är 17 sa jag förvånat. "Only over 18 are allowed to come in". Jaha tänkte vi och bad om att få prata med chefen till TMWW och han kom ut och ursäktade sig och sa att klubben inte hade sagt till dem att det var över 18 endast..så tyvärr blev det bara för dom som var över 18 i tävlingen...
 
Men istället gick jag och pappa och utforskade Leicester square som är londons absoluta center och tillsut efter mycket promenerande hittade vi en jättemysig libanesisk/marokansk restuarang där vi åt jättegott! 
 
 
Ridande poliser passerade restuarangen...dålig kvalla men det var mörkt där inne! 
 
Fredag och vip-partyt berättar jag om i nästa inlägg!
 
kram,
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback