Designers för TMWW i april

Nu har jag fått reda på vilka designers som vi finalister kommer gå för, såklart att jag måste dela med mig av dem här!
 
LUNA SKY
Har visats på London Fashion Week...
 
 
YES LONDON
Ett italienskt lyx märke, ser väldigt typiskt italienskt ut också...
 

 
EVA GRYGO
Har visats på London Fashion Scene, som är en av visningarna i samband med London Fashion Week.
 
 
GIANNI LILLIU
 
Har bärts på röda mattan och på grammygalor runt om i världen...
 
OMAR MANSOOR
Ni hittar han på wikipedia, vackra klänningar!
 
 
 

Dessa var några av dem, detta ska verkligen bli spännande!
 
Kram, hoppas ni får en fin lördagskväll. Själv ska jag se på Sherlock Holmes med la familja, dissar mello helt...uscha vad dåliga låtar, ändå bra med det är Gina Dirawi, hon är ju bara för skön!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback