Lördagslistan

 Reblog Reblog

Morgon eller nattmänniska? Både och! Jag blir sällan trött på kvällen och har inga problem med att kliva upp tidigt på morgonen.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt pizza med mozarella. Det var gott.

Vad är det för väder hos dig nu? Kolsvart ute, stjärnklart.

Godaste glassmaken? Hm, det var en svår en! Pistach och körsbär kanske? Eller BJ med cookiedough.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Såklart.

Reblog Reblog

Vad är viktigast för dig? min familj och vänner, mina hästar och min framtid.

Stökigt eller välstädat? Städat fast stökigt, haha. 

Vad längtar du mest efter just nu? Sommaren, att börja hopptävla igen, TMWW.

 
Reblog 
 
Bästa tv-serien alla kategorier? Pll, how I met your mother, morden i midsomer!
 
Vad är du för bakgrundsbild på mobilen? Jag och min ponnybus.

Favoritklädsel? Kjol, magtröja, glittrigt, något flashigt tryck, bomberjacka och Dr. martens.

Vad ser du om du tittar till höger? En krukväxt, haha forever alone.

Höger eller vänsterhänt? Högerhänt..

Sommarplaner? Leva, åka runt på hopptävlingar, bada, skratta, resa, umgås med de bästa och gatufesten.

 
Reblog Reblog
 

När du var riktigt liten, typ under åtta, vad hade du för ambitioner? Då ville jag bli spion eller hemlig agent, jag hade till och med en detektivklubb och vi fick ett fall vi tog oss ann, de va tider de!

Vilken är dina favoritplagg/accessoar? Mina Dr. martens! Kan seriös inte gå i några andra ord sen jag införskaffade dem, så sköna och stabila. + min kånken och mina svarta, glansiga sammettights som är disco och mjukisbyxor på samma gång.

Reblog 
 
 
Kramkram
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback