Ovisade bilder och inspiratonbomb

Några bilder ifrån veckan..
 
Glassat runt i mina dojjor, och trotsat snökaoset, haft sne lugg och sett ut så här.
 
 
 
Ätit typ världens godaste glass med körsbär och pistage, försökt varit lite nyttig på det.
 
 
 
Klickat hem en hel del grejor som kommer med posten snart, åh så spännande...
 
 
Drömt mig iväg till vårsol och bättre tider.
 
 
 
 
Tittat på denna dö coola gif, tänk liksom att stå där i hallen, knyta skosnörena och plötsligt kommer en liten söt krabat och tittar in. 
 
 
I brist på bilder denna vecka, har en massa inspriation men ingen tid över efter läxor och ridningen, så bjussar jag på några av mina favorit bilder just nu...
 
hannahwebb123:

awww the mask pictures like these are pretty cool!
 
 
 
 
 
eliego:

See the world on your feet by thomascabral on Flickr.
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback