17 år, firande och sushi

Då var man 17 år! Gårdagen var så bra, fick frukost på sängen, ljus och paket på morgonen av familjen. Sedan började jag inte skolan förrän 12, så därför fick jag sovmorgon vilket var helt underbart.
 
 
På kvällen gjorde vi egen supergo sushi + kladdkaka på det! Hih min favorit;)
 
 
 
 
 
Sushi, sushi tack för att du finns. Oj vad gott det var!
 
 
Åh snart ska jag börja övningsköra också, har anmält mig till en kurs den 30 januari! 
 
 
Kram och Tack så hemskt mycket för alla fina gratulationer både på FB och privat!:)
 
Ps. Ikväll, då kommer inlägget, ni vet vilket.
 


åhh va gott det ser ut!! ;)

Svar: Hihi jaa det var det!;D
Manda

2013-01-11 // 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback