Dag 1 - bild+ 10 fakta om mig

-Har inte mycket till övers för svensk mat, den är liksom så smaklöst och blek(eller ja, inte allt såklart, tur de!) Helst ska det vara italienskt, asiatiskt eller så, gillar att prova nya maträtter.
 
- Jag heter Linnea mellan Amanda och Kristoffersson.
 
-Var 176 cm lång sist jag mätte.
 
-Kvälls och morgonmänniska, fast mest kvälls men sover sällan längre än nio tiden.
 
 
-Faktiskt född i München, Tyskland.
 
-Vill flytta utomlands när dagen är inne.
 
-Får ibland panik över att livet är kort, fast ändå är det inte det. Jao. Förvirrande och skrämmande på samma gång.
 
-Gillar filmer som är vackert filmade, tittar mycket på miljön och sättet filmen är filmad på när jag ser på en film.
 
-Tänker onormalt mycket över rymden, meningen med livet och vad som finns bakom dess "väggar". Kan det verkligen finnas ett slut? 
 
-Hoppas och önskar att mänskligheten ska skärpa sig snart ang. miljön och synen på djur.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback