Hej ni fina!

Kunde inte fått en bättre födelsedagspresent, bloggstatistiken har verkligen ökat, mer än fördubblats! Nu har jag bestämt mig, 2013 ska jag satsa på den här bloggen, skriva så bra jag kan, fota mer och få den här bloggen att bli så bra det bara går. Hoppas ni hänger kvar här, för desto fler vi är desto roligare blir det!  
 
Så jag vill nu hälsa alla nya välkommen hit, ska göra mitt bästa för att ni stannar och trivs.
 
Glöm inte bort att ni kan följa mig på bloglovin, finns en knapp längst till vänster ovanför min profilbild. 
 
Så nu vill jag veta, vad vill DU läsa om. Vad är intressant? Kommentera hemskt gärna.
 
 
Än en gång, en massa välkommen hit!
 
Kram


åååh jag älskar bilder ^^
Och såklart alla dina tankar funderingar, tips osv :D

2013-01-10 // 17:52:41

Jag tycker du borde fota mycket (som sakt) tipsa på bra böcker, och forsätta med din blogglista 15 saker.. (:
skriv alt det alla andra inte skriver!!!!!

2013-01-10 // 19:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback