London drömlistan

Delar med mig av lite must to do när jag åker till London i April...
 
-Besöka perrong 9 3/4 och såklart testa springa in i stenväggen. Testa skadar väl alldrig. Kanske, kanske fungar det. Det kan ju faktiskt vara så att mitt intagnings brev ifrån Hogwarts har kommit bort i posten, går inte att lita på ugglor liksom.
 
 
-Äta frukost på Harrods, tänk scones, tee och marmelader i massor!
 
 
-Strosa runt i affärer som Abercrombie and fitch, Victoria secret och någon gigantisk TopShop affär. Ahh Mahh Gad.
 
 
-Fota streetsyle bilder.
 
 
-Gå i Europas största shopping galleria.
 
-Starbucks. Starbucks. Starbucks. Lalalalalalala.
 
 
-Besöka Olivanders trollstavs butik i London, undrar vilken stav som väljer mig? Kanske finns det en trilling till Harrys och Voldemorts tvillingstavar, vem vet?
 
 
 
Vill ni se en del 2? ;)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback