Önskerubrik: Jag är stolt över att...

Önskerubriken: Jag är stolt över att...
 
...jag är vegetarian och har varit det i ca. 10 år, att jag alltid gör mitt bästa, att jag kämpar på varje dag med mina hästar och min utvekling inom ridningen, att jag nästan alltid försöker hitta det positiva i saker och ting, att jag börjat skriva på en bok, att jag har bra betyg i skolan, över min familj, mina underbara vänner och att jag kommit till final i en stor tävling.
 
Vad är du stolt över? Kommentera en sak, anonymt eller ej.
 
Det är viktigt att tänka på sina bra egenskaper då och då, oftast är vi alltför självkritiska mot oss själva(mig inkluderad) och det får en bara att må dåligt.
 
Ingen är perfekt, eller jo man kan vara perfekt i någons ögon men inte i allas ögon.
 
Sitt beteende kan man ändra på men utseendet måste man acceptera. Du kan välja över att gå runt och hata din näsa och må dåligt för det eller tänka på något possitivt som du gillar med dig själv och göra något av livet. Du är unik och det är det som gör dig vacker både på utsidan men framför allt på insidan!
 
 
 
 


så jävla sant :D

Svar: Tack, kul att du tkr det! :)
Manda

2013-01-03 // 15:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback