Tankar kring bloggen

Ungefär så här har min dag sett ut, myst med varmchoklad, sett på film, ridit ut i nyfallensnö, och tänkt lite kring bloggen.
 
 
Varför bloggar jag egentligen, är det kanske ett omedvetet grupptryck? De flesta har ju blogg nuförtiden.
 
Nej, faktiskt så bloggar jag för att jag gillar att skriva, trixa med designen, fota och lära mig nya saker.
 
 
Temat på bloggen då?  Jag tänker inte vara en sån som skriver meningslösa inlägg som inte berör någon, då kan jag lika gärna lägga ner. Från och med nu kommer bloggen handla mindre om vardagsliv och mer om viktiga saker som berör er läsare. Efter önskeinläggen och responsen jag fick på dem så tänker jag fortsätta med liknande tema, för det var verkligen roligt och givande.
 
 
 
Ni kan komentera en fråga eller ett problem som jag skriver om/svarar på. För när man skriver om något som man tycker är intressant så blir det ju välgjort och även intressant för läsaren. För erkänn det är ju därför de flesta har blogg, att få utlopp för sina åsikter och synas, göra skillnad. Japp så tänker jag, låter det bra/intressant?  Nu vill jag höra!:)
 
Imorgon kanske det kommer en liten överaskning på bloggen, om jag törs...;)
 
Kram!


Jag tror att det kommer bli så himla bra att få läsa dina "djupa" inlägg. Du är så himla klok, får ner allt så bra i skrift och har alltid fina bilder.
It will be amazing ;)

Svar: Tack fina du! <3 :)
Manda

2013-01-04 // 03:02:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback