Welcome to te dark side, baby.

 

Fina bilder, fina bilder....ser ju rakt drogad ut på sista bilden. Oj Oj.
 
Tjena ni fina! Idag har det faktiskt varit en bra dag, trots det något kalla vädret, har ridit ut båda ponnysarna iförd slalombrillor och skoterluva, ofc! Det kan man kalla riktiga hästkrafter, lägg märke till att en av mina ponnysar heter Ferrari, fast stavat med P. Iaf, vad har du haft för dig idag?
 
Kan medela en väldigt spännande sak...ett bloggcrew är på G. Men vi behöver minst en till bloggare som skulle vilja vara med...OM DET LÅTER INTRESSANT KONTAKTA MIG PÅ MEJL, ni hittar den till höger i menyn. Det kommer bli grymt så tveka inte att ta kontakt!
 
Funderar också på vad nästa ämne ska handla om i peppinläggs kategorin...några förslag??
 
Kram nu!


Cool outfit snygging!! ;)
Lägg till din outfit på min sida så att fler får chans att se den ;)
Klicka bara på "Lägg till din outfit" och fyll i...

Klicka in på:
http://snyggtoppenoutfits.tk

2013-02-02 // 10:25:58

Cool outfit snygging!! ;)
Lägg till din outfit på min sida så att fler får chans att se den ;)
Klicka bara på "Lägg till din outfit" och fyll i...

Klicka in på:
http://snyggtoppenoutfits.tk

2013-02-02 // 10:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback