Home again

Hejsan ni fina!
 
Nu kommer ett ganska låångt inlägg...
 
Igår kom jag hem ifrån Casse i Sundsvall och det har verkligen varit en toppen helg, på fredags kväll kom Emmy över och vi såg på en superbra film som jag rekomenderar att se, Safe Haven hette den!  Se!!
 
 
 
På lördag sov vi ut och sedan packade vi pick och pack och tog båten ut till Rödön där deras stuga ligger och sov över där. Vi solade, badade och bastade och åt go mat. Och latade oss ännu mer.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På kvällen såg vi en bra thriller. Efter det spelade vi kort och lyssnade på ett jättekonstigt radioprogram tills vi skrattade så mycket att vi knappt kunde andas. Haha åh!
 
 
 
 
Dagen efter kom resten av Casses familj och vi badade ännu mer och testade även på att spela lite golf på grannens bana, svårare än man tror ju! Mot kvällen åkte vi tillbaka till fastlandet och köpte med oss pizza hem som vi åt på verandan. Senare på kvällen kom Dennis över och vi spelade bla. kubb och sedan såg vi på film(vi gillar film). My week with Marilyn, sådär bra film..men ändå sevärd tycker jag, dels för att Emma Watson är med.
 
 
 
 
Dagen därpå var det också finväder och sol så vi bestämde oss för att lägga ut filtar på gräsmattan,spela kort och äta vattenmelon i massor, Dennis kom också över. Trevligt som bara den hade vi det!
 
 
 
 
 
 
 
Det var så himla roligt att träffas, det är jobbigt att ha sina bästa vänner långt ifrån. Riktigt, riktigt jobbigt. Men när vi väl ses så har vi det riktigt roligt istället, det här citatet tycke jag passar väldigt bra.. 
 
Jag har verkligen de bästa vännerna som finns! Och nästa vecka kommer Kirsten till från Bryssel, shit va jag saknar henne!
 
 Är det bra med er? Ska jag hålla en frågestund snart kanske... var ju ett halv år sedan! Rösta i pollen:
 
 
Frågestund?
  
pollcode.com free polls 
 
Kramkram,
 
 
 
 
 


» Balou

Fiiina bilder!

Svar: Taaack! :)
Manda

2013-07-03 // 12:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback