London Fashion Week i September!

 
Black and white beach
 
Fick nyligen besked om att jag kommer att gå London Fashion Week i mitten av September i år, så himla glad! Den 13-14 September, och bara ca. 2 minuters promenad ifrån de största fashionshowerna som bla. Mulberry och Stella McCartney!  Det är jag och 19 andra tjejer som blivit utvalda att ingå i en modelpool, vilket betyder att de designerna som ska visa på den showen väljer själva vilka modeller som ska gå för deras märke. Så än har jag inte fått veta för vilka designers jag ska gå, men förmodligen bestäms det ganska snart.
 
Hoppas på Luna Sky, deras klänningar...!
 
Det är genom http://www.fashioninternational.co.uk/ som jag kommer gå i höst. 
 
 
 
Det kommer bli så roligt, längtar!
 
 
 
 
 


Vad kul, hoppas du har det bra där :D

Svar: Tack! ja det blir verkligen spännande, en utmaning:-)
Manda

2013-07-13 // 20:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback