Lyckad photoshoot

För några timmar sedan gjorde jag en lyckad fotografering med Fredrik, vi höll till hemma här i Skommarhamn och fotade på stranden och vid fyren. Så himla underbart att fota ute i vacker miljö...inspiration gånger tusen! Kikade lite på bilderna också...tror dem blev bra, när de är färdiga får ni se resultatet. Perfekt ljus var det också, sådär lite mörkt och molnigt och stora mäktiga vågor som svepte upp på strandkanten. 
 
Åh vad jag älskar att fotas ute, man får liksom gå in i roll, känna in omgivningen och förmedla en känsla. Lycko kick!
 
  
    
 
Nu ska jag se avsnitt två av en ny deckarserie som hitils är riktigt bra, Bletchley Circle heter den om ni gillar brittisk deckare alá agatha christie mixad med down town abbey. Sommaren är verkligen gjord för en bra deckar rulle, eller hur!? 
 
Btw, så blir det snart frågestund här på bloggen och då hoppas jag att ni bombar med frågor! 
 
 
Kram på er,
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback