Spring-lopp på G

 
Snart ska jag starta skommarhamnsloppet, och det är 20 grader varmt. Phu. Dock är det bara några kilometer men vissa startar inne i stan.. jag har bara sprungit några veckor nu i sommar, har mest kört nike training club appen... så vi får se hur det går! 
 
*herp derp*
 
Just nu sitter jag i solstolen och läser senaste ELLE, carpaaar.
 
Usch( #detsomstårpåtidningen) det är ju inte alls höst snart, nej nej. Fy. Mer än en månad kvar ju! Och massa roligheter kvar:-)
 
Imorgon planeras en fotografering i Storsand, kommer bli jätteskoj!
 
ps. videon krånglar med svar på frågestund.. ska försöka några gånger till annars svarar jag i text. Vi får se. ds
 
Kram och njut av solen!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback