Om en bra kväll

Det var länge sedan jag kände mig så här glad, livet bara flyter på och det är sommar. Sommar. Ikväll var jag på piknikfestivalen här i ö-vik med Maja och Lucas, det blev en spontan grej och eftersom jag hade träning så kom jag lite senare, men jag han se Panda Da Panda...bra energi den killen du! Sedan gick vi och satte oss i en av dom här stora gungorna och pratade och skrattade om allt möjligt, efter det gick vi genom staden och det slog mig att det var den första riktiga sommarlovskvällen och allt var så bra, för allt är så mycket finare på sommarkvällar när solen lägger sig som ett sken över staden. Och så hittade vi en fjäder, den var fin. Kvällen var fin.
 
Synd bara att min mobil dog där mitt i allting så jag kunde inte ta några bilder(ibland skulle det va smidigt att ha inbyggt kamera i ögat, kan inte någon uppfinna det tack?).
 
 
 
Nu är klockan 01.40 och jag tänker på alla imorgon som tar studenten, har nästan lust att åka in och kolla. Jag vet inte om jag är rädd eller längar tills jag själv tar studenten, kanske är jag både rädd och längtar. Kan man va det? Två år till och sedan? Livet. Tur jag har lite tid att tänka ut mitt liv, för just nu känns det som det är tusen planer och drömmar som svävar omkring framför mig och bildar en tjock dimma. Aja, bäst jag försöker gå och lägga mig innan min nattpoesi drar iväg allt för långt.
 
 
Tack för kvällen.
 
 
Nu är jag fett pepp på att festival planera.
 
sne. lugg.
 
Har ni haft en bra dag föresten? Skulle inte du kunna skriva 3 ord som sammanfattar/beskriver din dag?, kom igen nu vill höra!
 
Kram kram
 
 
 


Plugga, läsa, och plugga ennu mera för examerna som börjar nästa vecka!! :D YAYA!!

.. not..

Svar: Åh tycker synd om dig:( Borde va olagligt att ha prov när det är sommar ute... vi får ta och skypa snart...saknar dig!! Kom hit!
Manda

2013-06-07 // 16:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback