Rise up and attack the day with enthusiasm

 
  
  
  
Me and my bro.
 
Sommarlovets första dagar flyter på och är precis så där chill och soliga som första dagarna på somarlovet ska vara. Det händer inget speciellt, men det är ganska skönt ändå. Mest har jag väl legat på stranden och läst en bok, solat och ätit glass. Och så har jag inte berättat att jag fått en nya häst som heter Amuzé och är hur fin som hellst, så de mesta tiden läggs såklart ner på honom och min ponny, ja mer om det kan du läsa på min och Kirstens hästblogg
 
Nu har det gått 4 dagar på sommarlovet men det känns som om jag haft lov superlänge, och det klagar jag inte på. 
 
Näe, nu ska jag pallra mig ut i finvädret och om några timmar är det uteritt med resten av U-sek gänget till hamptjärn, härligt!
 
Har ni ett bra sommarlov hittils?
 
Kram,



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback