Bilder från fotograferingen del 1

 
 
 
Här är några av bilderna ifrån fotograferingen i måndags, totalt är det ca. 1500 bilder..så nu har jag ju lite att fylla ut bloggen med;) Det var verkligen super roligt iaf! 
 
Igår blev jag dessutom kontaktad av en fotograf i Härnösand som ville ha med mig i en fotosession på torsdag till veckan, åh vad spännande! 
 
Har ni en bra påsk? Själv har jag varit med familjen, ätit gott, sett på film, varit ute på isen och bakat en hallon cheesecake.
 
Imorgon blir det förmodligen en långtur på skridskor till gullvik. Härligt!
 
Och inatt ställs klockan om till sommartid...sommartid, fattar ni? Sommarlovet är alltså inte så hemskt långt borta, längtar!
 
Kram,
 


Fina fina Amanda!

2013-03-30 // 22:49:30
» Balou

Vilka fantastiska bilder!

2013-04-02 // 00:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback