FRIDAY FRIDAY FRIDAY

FREEEDAAG! Jag är så glad idag, för idag är det fredag och helg. YEYEYEY!
 
Så vad har jag haft för mig de senaste dagarna? Jag har bla. vart på 70-års kalas igår och ätit väldigt god mat och fikat så mycket att jag dog lite. Sedan har jag varit och hopptränat med hästarna, gick super, på lördag ska jag tävla, vilket är ännu en andledning att vara glad över helg!
 
alaea:

made this, literally how i feel right now, please don’t change the source! x
NU sitter jag på skolan och jobbar med en uppgift i religion som måste in ikväll och om ca. 40 min är det grillbuffe på Harrys, mums!
 
 
 
emmas-garden:

self promoting, new followers can self promo in my ask! 
Har liksom inte så mycket att berätta om här på bloggen, jag tror att det blir ett uppehåll nu ihelgen p.g.a en för stor hög med läxor. Men jag är nog snart tillbaka...så vi hörs!
Om någon där ute skulle känna sig nere så testa tipsen på bilden ovan.
 

Stor Kram
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback