Lovbilder

Då var det måndag igen...fast det gör ingenting egentligen, okej det är drygt att skolan har börjat igen men lovet var superbra och vi hade så roligt! Pluss att vi slutade klockan 11, nästa vecka är vi i princip ledig tisdag, på torsdag nästa vecka är det friluftsdag och jag fick A på matteprovet :-)
 
I fredags åkte jag ju till Sundsvall och var hos Casse tills på söndagen! I fredags kom även Emmy över några timmar, sedan såg vi på the perks of being a wallflower, åt hemgjordpizza och spelade sällskapsspel. På lördags morgonen gick vi på långpromenad och det var så fint och vårigt väder. Sedan var vi en sväng på birsta och jag fyndade 2 kjolar på Monki, alltså verkligen fynda! Efter det var vi på ett super mysigt cafe som ligger mitt i Wii, supergott fika där.
 
 
 
 
 
Sedan tog vi epan hem och då såg vi väl på några avsnitt ghost whisperer(som jag förövrigt är lite obsessed with nu) och några timmar senare var det dags för mello-final och sushi! 
 
 
Världens mysigaste helg, slappa se på film, vara ute och bara leva. Precis som ett lov ska va!
 
Bilder från tågstation i sundsvall.
 
Idag fyller även en nära vän till mig år, Grattis Dennis!

 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback