Bilder photoshoot London

 
Eftersom bilderna ska publiceras i tidningar så kan jag inte visa några av de riktiga bilderna..men jag kan visa några backstage bilder och snek peaks!
 
 
Jag åkte som sagt på måndag förra veckan, tog planet själv ifrån Arlanda - London där designern hämtade mig och jag tror vi var hemma ungefär klockan 2 på natten...ganska trött man var då! Klockan 8 på morgonen därpå kom hår och makeupartisterna + några asistenter och fixade mig.
 
 
 
 
 
Klockan 12 tog tog vi bilen till en närliggande park som var hur himla fin som helst..alltså som i en saga!
 
 
Där fotade vi i lite olika miljöer i ungefär 4 timmar, och jag hade tre oilka klänningar, min favort var den på bilden ovan, turkosblå och med olika transparenta tyg, hennes design är ju ekologisk hållbar och då var temat natur, så miljön passade perfekt att fotas i!
 
 
Instagram :  @amandakristoffersson
 

Det var verkligen en jätterolig dag och jag längtar tills bilderna blir publicerade för jag tror dom blir riktigt bra just med den sagolika miljön och  Serap Pollards vackra klänningar!
 
 
Kram,
 


Kan inte se bilderna :'(

2013-05-17 // 22:27:58
» LINA

asså jag måste bara säga att du är sjukt fin! och det är så coolt att det har gått så bra för dig inom modellandet. dig kan man se upp till! keep going girl! :D

2013-05-18 // 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback