Fredag och framtidsplaner

Idag är det bästa dagen på veckan och det känns så himla skönt med helg! Speciellt när man går i skolan från 8.10 - 16.00 varje dag.. har en massa plugg i helgen (har 5 prov/redovisningar nästa vecka) så det lär väl bli en halvtråkig helg men det kan va skönt att bara va hemma och ta det lugnt också. 
 
Men vet ni vad... pratade med min agentur, Nouveau models i förrgår och de berättade att Zone models i London ville att jag skulle komma till London i en vecka på höstlovet!! Är så himla glad och tacksam, tanken är att jag ska åka dit för at bygga upp min modellbok och samtidigt gå på castings för ev. jobb. 
 
Sedan har jag fått mig riktiga modelljobb också! Fredag nästa vecka åker jag till stockholm för plåtning med ett välkänt märke för deras magazin som kommer ut två gånger om året. Vet inte riktigt om jag får berätta för vilket märke ännu, men ni får nog veta snart.
 
Efter ett år av sökande och kämpande av agenturer har jag äntligen nått mitt mål för året och det känns så grymt bra. Ett bevis på att man aldrig ska ge upp!
 
 
Bilder från min agenturs kontor i Stockholm, från när jag var där förr förra veckan.
 
 
Kram, och hoppas ni får en toppen fredag! :-)
 
 
 


» Balou

Go girl! :D

Svar: :) <3!!
Manda

2013-10-04 // 10:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback