England imorgon!

 
Egentligen hinner jag inte blogga just nu, blir bara en snabb liten update... ska packa och planera en massa... imorgon åker jag och pappa från övik till stockholm för att sedan ta planet från arlanda till London Heathrow! Åh vad jag längtar! 
 
 
Ska försöka att uppdatera er med bilder under helgen och såklart ta en massa back stage bilder. På fredag och lördagkväll går jag visning, ska bli spännande och se vad denna resa ger!
 
 
Kram,
 
 


Hejhej, ser ju att denna blogg inte handlar om dina hästar men tänkte bara höra hur det går med lilla Kevin, har ni kvar honom?
MVh Sandra, förra ägaren.

Svar: Hej:) Har svarat i FB-meddelande :-) Mvh / A
Manda

2013-10-01 // 12:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback