In the end, people will judge you anyway. Don't live your life impressing others. Life your life impressing yourself.

Japp, livet rullar på! idag har det väl varit en vanlig måndag, haft matte & tyska på skolan, slutar ju 11 så det är skönt:) När jag kom hem red jag ut på Pherrari(min ponny, hästbloggen hittar du HÄR.) sedan hängde jag med lillebror som hade hockeyträning och jag och pappa tog en prommis uppför varvsberget, skönt! Efter det var jag på U-sek möte och sen beställde vi pizza hem
 
Har två prov denna vecka(tyska och matte) så det kanske inte blir så värst mkt tid över till bloggen...kanske gör några tidsinställd inlägg
 
På Söndag sitter jag och Emmy på en buss på väg till Stockholm, för vi ska nämligen gå på Globen Horse Show! Längtar så galet mkt!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback