Next models

 
Blev hur glad som hellst när jag såg denna kommentar ifrån en av londons största modellagenturer (next models, nästan 24 000 followers på insta). Länk.
 
@ ] nextmodelmgmt Hey! We like your #Selfie please email your age, height and city to rosao@nextmodels.com

 
Några välkända modeller som har Next modell som agentur...
 
Thumb_portrait_leftThumb_portrait_left
Anja Rubik & Abbey Lee Kershaw
 
 
Arizona Muze
 
 
Hedvig Palm och Alexa Chung.
 
När jag är i London ska jag defenetivt besöka Next Models, längtar så! Sen får vi se hur det går, men man måste iaf försöka!
 
Kram,
 


» Balou

Spännande! :D

2013-08-21 // 11:08:55

Fin blogg tjejen. Kika gärna in på min blogg ;)

2013-08-21 // 19:56:22

tycker jag absolut du ska göra, gör dig känd!
lycka till!!

Svar: haha, tack för peppen!:)
Manda

2013-08-21 // 23:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback