Iskallt, brännboll och bk

SOMMAR... heheh och så var det inte så. Idag var det lika varmt som en varm dag i februari...ibland undrar man ju om man bor på grönland eller nåt. Det blåste skit kallt där vi spelade brännboll och dumt nog hade jag bara på mig jeansshort, dessutom fick vi stå och vänta i 45 minuter på att vårt lag skulle spela. Så mina knän var helt blåa..skojar inte såg sjukt ut. Så när jag väl började springa på planen så ville inte benen röra på sig..haha knäppt. Kan man verkligen få köldskador i juni liksom? Ibland lyckas man! Så efter vi spelat gick jag, yasmine, lucas och maja till BK för kaffe(och värme) mycket trevligt och efter det slutade vi i princip eftersom vi inte spelade finalen osv. Efter jag targit bussen hem och hoppat av bussen så satt det en liten fågelunge vid vägkanten, suck. Så jag tog upp den i kepan och sprang ut på tallodlingen bredvid och hittade tillsut ett litet fågelbo i ett träd med massa fåglar runt om kring så jag satte honom där, den var ganska stor så jag tror att den överlever. Sen så brände jag hela benen på brännässlor...såklart. Det kallas flyt! Direkt när jag kom hem tog jag en varm dush, så himla skönt. Nu sitter jag här invirad i en filt med en kopp tee och ser på HIMYM, gött!
 
     
 
 
Imorgon är det skolavslutning!! Vi skulle ha några aktiviteter/lekar ute och sedan slutar vi tolv, låter bra!
 
kram,
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback