❃ New in ❃

 
@amandakristoffersson på instagram.
 
Fick mina två tröjor i posten igår, en ralph lauren polotröja som blir perfekt till hösten och en T Hilfiger tröja i marin stil.
 
Det jag verkligen skulle vilja införskaffa nu är ett armbandsur och en höstkappa. Helst en DW-klocka, så fina! Ang. höstjacka kan jag inte bestämma mig för vad jag gillar mest.. en quiltad barbour/lexington/burberry jacka i olivgrönt/marinblått eller en snygg oversized kappa i neutral färg. Modemässigt så är oversized kappan mest rätt i höst men samtidigt är quiltade jackor en klassiker. I vilket fall som helst så lär jag väl bli typ pank efteråt!
 
 
 
autum cravings

 
 


» Alma

Gillar kappan!

2013-08-28 // 20:56:36
» Erik

DW har ju alla, blir lite opersonligt.

2013-08-29 // 21:01:19
» Alma

sv: Verkligen!!

2013-08-30 // 10:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback