Välkommen tillbaka

 
Äntligen säger jag bara, har ju väntat och väntat. Tror ni att jag blev något glad när jag hörde på radion i bilen påväg hem? "Och här kommer Veronica Maggios nya singel, Sergelstorg." 
 
Snälla kom med ett helt album nu och hösten är räddad!
 
En annan låt som jag lyssnar på i höst och som peppar mig inför nästa sommar är Linnros's Genom Eld. Hela låten andas YRAN -13 och jag får rysningar innan introt hinner börjar spela. Men mest av allt är det Johnossi's whats the point som får stå för sommarens låt. När vi hörde introt till den och alla bara tog varan i händerna och sprang in i publiken. Hoppade, skrek och sjöng så högt att rösten darrade, och allas ögon lyste och kvällsluften luktade sommarnatt.
 
 
"Tänk om det finns nånting bra
Easy living med en hela St. Christine
Jag börjar se det så klart
För hjärtat pumpar utav nitroglycerin

Vi äter skiten så vant
Att vi börjat gilla smaken utav skit
Om du aldrig provat hur kan du då vara säker
Jag börjar tro att jag börjar tro att vi kan gå

Genom eld."
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback