Bloggcrew & Länkbyte

Vet ni vad jag skulle tycka va kul? Jo att ingå i ett bloggcrew! Blir ju liksom så mycket roligare om man kämpar tillsammans och kan ge varandra tips och så.
 

 
Så därför undrar jag om det finns någon där ute i bloggvärlden som tänker samma sak?
 
Kanske ingår du redan i ett blogcrew men letar efter en ny medlem, eller kanske du vill starta ett med mig och några andra? 
 
Hör av dig då, lämna en kommentar eller skicka ett mejl till:
 
[email protected]
 
 
Ni hittar även mejladressen i menyn!
 
Förresten så gör jag gärna länkbyte, kontakta mig via mejl eller lämna en kommentar.
 
 
Tveka inte höra av dig nu! :) Tror det här kan bli grymt.
 
Kram 
 


sv: Tack så mycket! :)

2013-01-13 // 17:39:55

Vad är en bloogcrew?

Svar: Det är när flera bloggar samarbetar och länkar varandra, eller kanske skriver om liknande saker osv. :) Helt enkelt flera olika bloggar som bildar en grupp!
Manda

2013-01-13 // 20:15:00

Just ni finns det en fototävling ute på min blogg, vore kul om du ville vara med :)

2013-01-13 // 21:24:56
» Elin

Jag är intresserad av ett bloggcrew! Det är så himla fint när folk samarbetar och det blir något bra!

http://sagoslottet.wordpress.com/

Svar: Åh vad roligt att du är intresserad! Det skulle verkligen vara kul att samarbeta med dig då jag tycker vi båda skriver på ungefär samma sätt, det skulle ju vara perfekt om vi kunde få med en till också, så att vi blir tre. Har du någon ide på någon du vet som kan passa, så kan vi ju fråga. Tror det här kan bli hur grymt som helst!:)
Kram
Manda

2013-01-14 // 23:01:55

Hej! Jag har skickat ett mejl angående detta, tacksam för svar! ;)

2013-01-15 // 13:37:39

Det är en superbra ide tycker jag!

Fint namn du har och tack för kommentaren <3

Svar: Jamen eller hur bästa namnet!;) Skulle du vara intresserad av att ingå i ett bloggcrew? Jag skulle tycka det var jättekul, hitills är det jag och http://sagoslottet.wordpress.com/ som planerar...mejla mig isånnafall på: [email protected]
Manda

2013-01-22 // 19:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback