Mitt 2012 i bilder: Del 2

Augusti:
Tog vara på sommarlovet, var med Kirsten,  Började gymnasiet i stan, ny klass och jag älskade det. Gymnasiet är tusen gånger bättre än högstadiet, lovar!
 
 
 
 
September:
Red ut på utflykter i sista sommarsolen, gick i skolan, vi hämtade Tingeling(Min tillridnings/foderponny), var hos Cassen i Sundsvall!
 
 
 
 
 
Oktober: 

Red ut en massa och tränade både Tingan och Pherrari.
 
 
 
November:
 
En grymt rolig månad...Emmy var här över halloween, började Hoppträna Tingeling i slutet av månaden. Åkte till England i en vecka på språkresa med resten av ettorna på skolan + karlskorna! Saknar England!! Samt åkte till stokholm efter england med Emmy och gick på Globen horse Show.
 
 
December:

Julmys till hundraprocent, också plugg, julalfton, kusinerna var här, jullov!!
 
Det var mitt år det!
Hoppas 2013 kommer bli minst lika bra, jag tror det kommer bli bättre till och med!
 
I april händer en STOR sak(!!), och snart får jag börja tävla med ponnysarna igen, ÅH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback