Nått mitt del mål!

 
Vet ni? Nu har jag nått mitt delmål med min bok, för jag har skrivit 50 sidor. Alltså ca. 1/5 av en hel bok. Åh vad det känns bra, nu är nästa mål att skriva hundra sidor, har gjort en skrivar lista och den hjälper faktiskt grymt mycket, man går lättare in i skrivar läget och kommer i stämning. Lyssna på när du gör läxa, skriver eller bara tänker lite för mycket. Hitills är det inte så många låtar, men den fylls på allt eftersom.
Klicka på månen.
 
 
Idag går jag långdag i skolan, kanske hörs vi ikväll, om jag hinner. Tillsvidare får ni har en superfin Tisdag!

Kram.
 


oh Du är så sjukt ´häftig
,

Svar: Åh tack fina du! ♥
Manda

2013-01-22 // 16:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback