Autum feelings

Det bästa just nu:
 
1.Att få ha såna fina vänner, ni får mig att le och trivas med livet. Ni är bäst, ville bara säga det liksom!
 
2.Att det snart är höstlov och då kanske jag åker till London helt själv i en vecka, vilket känns väldigt spännande och roligt... undrar om Halloween är stort i London? Hoppas. (för jag älskar Halloween, men den är ju ganska tråkig i sverige dock).
 
 
4. Tv-serier. Har precis börjat kolla på The Carrie Diaries, vilket handlar om Carrie från Sex and the City som tonåring då hon först får jobb på en stor tidning i New York, har inte sett Sex and the city men denna serie är grymt bra iallafall! Sedan är det lite knäppt för jag har hört minst tre personer som påpekat att jag liknar huvudpersonen i serien, Carrie Bradshaw. Visste ni att det är hon som är tjejen i Diseny filmen "Bron från Therabithia"? Visst håret och viss drag är väl likt, vad tycker ni? Eller vet ni nån annan som ni tycker jag är lik? Tycker sånt är lite kul/intressant!
 
 
 
 
 
 
 
3. TE. Dricker seriöst hundra koppar om dagen!
 
4. Att upptäcka en ny låt som är hur bra som helst, tips: Maggios nya platta, Animals, Two Doors Cinema Club. Börjar tröttna på vissa låtar som igentligen är bra, typ Lana del reys? Lyssna på en remix.. Summertime sadness remix på spotify är gryyym.
 
 
5. Springa, med bra musik i lurarna och bara släppa alla tankar + att naturen är så himla vacker just nu med alla färglada träd.
 
 
 
6.Min nya favorit affär: Urban Outfitters...kan inte fatta hur jag missat att gå in i denna affär tidigare. Första gången var i London för någa veckor sedan där jag köpte den perfekta starwars t-shirten, the yearbook of starwars! Sedan har dom urgrymma böcker och grejer i affären också + skor...helt enkelt den ultimata affären. Och för oss som har studenrabattkort så får man rabatt där, vilket inte är helt fel!
 
 
 
7. Känslan när man inte har en läxa att göra när man kommer hem, inträffar väldigt sällan men när det gör det känner man sig fri. Och det är inte helt fel att känna sig fri lite då och då. (die homework, die).
 
8. Min nya keps/hat som jag hittade på HM, kommer användas flitigt i höst!
 
 
9. Höstvädret, har ni märkt att det är en helt annan luft ute nu? Frisk och kyligt och det är superhärligt tycker jag! Sedan blev jag ganska glad av att vakna upp till denna soluppgång imorse..
 
 
Höststorm för någon vecka sedan..
 
 
Och en sak till, jag lovar att jag ska bli bättre hädanefter med att fota precis allt och ha massa bilder att visa(blir ju lite små tråkigt med instagrambilder i längden). Sedan har jag ju bilder från england som jag har kvar att visa, måste bara få lite tid över;) Näe nu måste jag sluta skriva, lektionen börjar!
 
Kram,
 
 
 


jaa jag håller fullständigt med om att ni är sjukt lika!!

2013-10-08 // 14:04:41
» Balou

Intressant inlägg & gryyymma bilder hemifrån!

2013-10-08 // 16:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback