It's the most wonderfultime of the year

 
Vädret ute SUGER, det MÅSTE komma snö innan julafton!!! Dock får man väl göra det bästa av situationen och försöka skapa julstämning ändå, även fast det spöregnar ute.
 
Det här vill jag se när jag kollar ut genom fönstret på julaftonsmorgonen...
 
Så här kommer mina bästa tips på att komma i julstämning:
 
1. Lyssna på julmusik ( Brenda Lee - Rocking around the christmas tree)
 
 
2. Se på juliga filmer ( Ensam hemma 1 & 2, Harry Potter, gamla julkalendrar)
 
 
 
 
3. Baka lussebullar och pepparkakor.
 
 
 
4. Julpynta rummet med överdrivet många ljusslingor och glitter.
 
 
5.Gå på stan och fika eller titta runt i julpyntade skyltfönster.
 
 
6.Klä julgranen
 
 
7. Tänd massa, massa levande ljus!
 
 
 
Och på Lördag eller Söndag ska jag, Amanda, Katarina och Jessica ha "lilla julafton" och byta julklappar och fika, ska bli jättetrevligt! :-)
 
Nu har jag bara 1 prov och en inlämning kvar, sen är jag FRI, längtar så grymt mycket efter att bara ta det lugnt och ha ett riktigt skönt julllov.
 
Tillsvidare får ni ha det bäst(och njut av julen), så hörs vi!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback