Sista dagen på höstlovet

Igår morse klockan 4.30 kom jag hem ifrån en vecka i London, har haft det jättebra där och allt har varit hur spännande som helst men jag måste erkänna att det var grymt skönt att få komma hem till familjen. Dessutom fyllde mamma år igår så vi åt middag på O'lerarys, GRATTIS GRATTIS!! <3
 
 
Och ni kanske undrar..men det är ju måndag? Fast vi är faktiskt lediga idag, eftersom lärararna har valt att ha studie dag, så idag blir det till att ta det lugnt, se på film och bara njuta av sista timmarna på lovet innan det är dags för massa plugg igen...
 
Nästa inlägg skriver jag om London, dag för dag! 
 
Kram,
 
Ps. har märkt att jag fått en hel del nya läsare här, jätteroligt och stort välkommen! :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback