Fredag, Halloween, lov och väskan packad & klar!

 
Har haft en grymt bra fredag idag, vi hade nämligen halloween på skolan och de flesta klädde ut sig i alla möjliga läskiga, knäppa, coola outfits/smink. Till och med lärarna var utklädda, var något svårt att de dem seriöst på lektioner med andra ord... haha! Nämen, älskar verkligen min skola och folket som går där, vi är alla som en liten familj ;)
 
Maja the Joker, jag, John och Lucas!
 
Why so serious? May the force be with you!
 
Nu har jag precis packat klart väskan och ätit pizza middag med familjen.
 
 
 
Imorgon går bussen till stockholm och i övermorgon tar jag flyget till London :-)
 
Tills nästa gång vi hörs, hoppas ni får världens finaste höstlov! Och ni får gärna fälja mig via instagram där jag uppdaterar ofta @amandakristoffersson.
 
Kram,
 
 
 
 
 


På din skola finns det någon lärare som heter Karin Rådberg? :)

Svar: Jag går på METG i Ö-vik och jag känner inte igen någon med det namnet, men kanske hon jobbat där tidigare? :)
Manda

2013-10-25 // 22:19:51

dricker/festar du? eller låter du helst bli sådant? :)

2013-10-26 // 13:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback