Modell lägenheten i London och reseplaner

 
 
Nu börjar det närma sig... på lördag morgon tar jag bussen till stockholm och på söndag eftermiddag lyfter planet! Mellanlandar i Zürich och sedan... LONDON! :-) Bilden ovan visar gatan som modelllägenheten ligger och som jag kommer bo i, en hel vecka kommer jag vara borta och jag hoppas att jag lär kännan några andra modeller som också bor där, skulle vara jättekul! Kanske är det någon från Sverige där? 
 
Vad ska jag då göra där? Jo, klockan 12 på måndag ska jag vara på min agentur i London: Zone Models. Därefter ska jag gå på en plåtning för att bygga upp mitt portfolium med en jätteduktig fotograf, Oliver Sutton som har fotat för bla. Marie Claire (Känd fransk modetidning). 
 
 
 
Ska bli jätteroligt! Sedan kommer jag få uppdrag av agenturen under veckan, gå på castings inför ev. jobb.
 
Nu fattas bara att prov och plugg ska göras klart och sedan ska jag packa väskan!
 
 
 
 
Detta känns läskigt, jag erkänner det men man måste våga. Våga testa vingarna och ser var dem bär en.
 
Stor kram,
 
 


sköt om dig och hoppas du har det så bra som möjligt! Lycka till!!

Svar: Åh tack tack snälla du!! :-)
Manda

2013-10-23 // 19:31:18

oh så kuuul:D

2013-10-25 // 22:06:31
» Linn

Gud vad roligt för dig! Lycka till! Kommer säkert gå superbra!

Svar: Åh, tack!! <3
Manda

2013-10-25 // 22:12:14
» Moa

Ha det så kul och lycka till!

Svar: Tack!! :-)
Manda

2013-10-25 // 22:13:36

kul!

2013-10-25 // 22:15:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback