Mon day

 hhh
 
 
Sista veckan nu innan LOOOV! Kan inte med ord beskriva hur skönt det kommer bli att slippa ha läxor i en hel vecka. Imorse pratade jag med min agentur och det ser ut som om det blir London på höstlovet...ska boka flygbiljetter ikväll! 
 
 
 
Helgen var fin, mina helger är väldigt bra nuförtiden. Har så fina vänner som gör mig så obeskrivligt lycklig.
 
 
Vad har ni för planer för lovet?
 
ps. jag ska nog snart byta namn på denna blogg, tror det blir bättre så men eventuellt byter jag innan jul... frågan är bara: Blogg.se eller Wordpress?
 
Detta blir ett rörigt inlägg men who cares, här är en bra låt som ett utav mina favorit band nyligen släppt.
 
 
Kram,
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback