I sundsvall, 4.30 går bussen!

Tog tåget som gick 12 till sundsvall idag och kom fram efter två, snacka om kaos med all snö ute! Glad att jag tog tåget, bussen var ju försenad typ 2-3 timmar!  Just nu håller jag och Emmy på att packa ryggan inför bussresan till stockholm inatt, bussen avgår nämligen den trevliga tiden 4.30...hehe så det blir till att gå och lägga sig i tid;) Ska bli så grymt kul att gå på Globen horse show imorn, vi ska på morgon showen och kvällshowen och där emellan kanske vi hinner ta en fika på gamla stan, förhoppningsvis kommer jag ha en fullladdad kamera på resan hem...
 
Visst är det mysigt med all snö nu?
 
Typ så här kände jag mig när jag såg all snö imorse...
image
 
Haha, näe men jag älskar't.
image
 
Såg föresten julkalendern i morse, tror den kommer va bra iår!
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback