I'm alive unleast untill friday...

Hej hej ville bara säga att jag lever och att jag är tillbaka från den lilla bloggpausen, har haft så mkt med prov och luciashow men nu börjar det lugna ner sig lite... dessutom fick jag nyss reda på att vi är ledig imorn, klagar inte! :)
 
Ja vad har jag sysslat med senaste dagarna? I helgen anordnande vi i U-sek Lucia show och det blev en succe, flera kom fram efter showen och sa att showen var bra! Så kul när nånting man jobbat hårt för går bra och speciellt när man jobbat tsm och sedan lyckas, GRYMMA VI ÄR! :) 
 
Idag har jag haft prov samhälls prov i skolan, galloperat i den nyfallna snön med Pherrari och nu sitter jag och lyssnar på ljudbok som vi har i läxa i svenskan...måste seriöst vara den mest långdragna, konstiga och urtråkiga boken jag någonsin läst..kul.
 
Fast skit samma för på fredag är det lov, ÅH vad jag längtar, JORDEN FÅR INTE GÅ UNDER.  Igårkväll var det lite science fiction känsla då de berättade på nyheterna om en solstorm som  var på väg mot jorden och kunde slå ut hela nätverk i stora delar av jordklotet, vilket menas med att en hel kontinent kunde bli utan ström i flera månader(!!). Tänk dig USA helt utan el...KAOS säger jag bara. Sedan är det ju ett läskig tajming den där solstormen har med tanke på jordens kommande undergång nu på fredag...
 
Näe men allvarligt talat tror jag såklart inte på det där, dom sa ju att jorden skulle gå under 1999 också och det gjorde den ju inte precis!
 
Annars om man vill vara på den säkra sidan så finns ju den ultimata lösningen:
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback