Packar väskan för jag ska nämligen till...

ENGLAND!! :D Imorgon bär det av kl.23.30 med tåget ner till Stockholm och morgon därefter lyfter planet som tar oss till Cambridge, England. Det är nämligen så att jag ska på språkresa med resten av ettorna på Mikael Elias Övik och Karlskrona! Det ingår i kursen att åka till Cambridge 1 vecka och bo i en engelsks talande familj...behöver jag säga att det är bästa skolan? Just nu håller jag på att packa, jag är en sån som vanligvis packar kvällen innan men nu är jag duktig och packar åtminståne morgonen innan;)
 
 
Jag har varit i England en gång förrut, då bodde vi på världen finaste hotell i Cornwalll och var också i London. Hotellet var helt sagolikt, finaste jag bott på, precis vid kusten och det var flera gamla filmstjärnor som bott där innan så det var rätt coolt. Lite bilder från sist i England, ingen av bilderna är redigerade:
 
 
Jag tror denna språkresa kommer bli ett minne för livet! :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback