Rosa hår

Tycker det kan va så fint med rosa hår på vissa, undrar om man själv skulle passa i det....?
 
Fast jag har faktiskt köpt hårkalk i rosa som är som en krita som man målar håret med och som försvinner i tvätt:) Vill inte slita på håret heller eftersom jag försöker att spara ut, det har faktiskt växt ca.25 + cm på mindre än två år.
Har faktiskt tänkt att prova en metod som vissa säger funkar jättebra. Om man smetar in ricinolja(finns på apoteket för ca. 40 kr) 2-3 gr/veckan, låter värka i 30 min och tvättar ut med schampo så sägs det att håret ska växa 5 cm/mån istället för 1 cm/mån ! Helt klart värt att prova...det får bli när jag kommit hem fårn Cambridge, då kan jag ladda upp bild vecka för vecka för att se om oljan verkligen hjälper! 
 
Någon därute som testat ricinolje metoden? Funkar den?
 
En bild från deras hemsida...
 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback