Silent people have the loudest minds

Idag har det väl inte hänt nått speciellt, en vanlig onsdag helt enkelt! Men aa vet inte riktigt vad jag ska skriva så det blir väl ett tråkigt inlägg...Längtar till lördag då drar jag kosan mot sundsvall:)
 
Men ikväll har jag varit duktig och pluggat matte, hehe.
b9Cs04
 
 
På engelskan håller vi på med Irland i min grupp, så jag försöker lära mig en irländs dialekt, asså åh vad härlig den är, nästan bättre än britisk;) Idag var det öppet hus på skolan, fast jag var inte där då jag inte hade skjuss, nån som var där som går i 9:an? Bästa skolan och valet helt klart + att maten är pretty awesome. (smygreklam här då). 
 
2012-11-28 15.37.24.jpg
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback